«Ақылды таксиге» арналған мобильді технологиялар

IT- шешімдері мен телекоммуникация қазіргі заманғы бизнестің ажырамас бөлігі болып табылады. Бірнеше жыл бұрын көпшілігіміз үшін «жоғары технологиялық кәсіпорын» деген сөз тіркесі негізінен шикізат секторында жұмыс істейтін трансұлттық корпорациялармен байланысты болса, соңғы жылдары IT- компаниялар мен телекоммуникациялық операторлар ШОБ ойыншылары арасында сандық қызметтерді барынша ілгерілетіп келеді деп хабарлайды «Курсивъ» газеті.
Ақтау қаласындағы «Такси Стар» компаниясы өз тәжірибесінде мобильді байланыс операторлары ұсынатын заманауи телекоммуникациялық қызметтері шағын бизнестің жұмысын оңтайландырып, оның тиімділігін және клиенттерге қызмет көрсету сапасын жоғарылататындығына көз жеткізді. Ол өзінің қызметін 2004 жылы бастаған, бүгінгі күні «Такси Стар» компаниясының жетекшісі Мехди Ниязовтың айтуынша, жергілікті жолаушылар тасымалы нарығының көшбасшысы болып табылады, оған бәсекелестік өте жоғары. «Ресми такси қызметтері үнемі сұранысқа ие. Қазақстанның басқа қалалары сияқты Ақтауда да жолдың жиегінде тұрып көлікті ұстауға болады, бірақ жолаушылар түрлі себептермен «заңсыз» тасымалдаушылар көрсететін қызметтердің сапасына көңілдері толмағандықтан олар бізге хабарласады. Сондықтан біздің 200-400-ге жуық көліктеріміз күнделікті жолға шығуына қарамастан, қарбалас сәтте көліктің жетіспеушілігі сезіледі және осы жағдайларда клиенттердің сұрауын барынша қанағаттандыру үшін тапсырыстарды бөлу қиындайтын. Көп жылдар бойы жергілікті жолаушылар тасымалы нарығында көшбасшымыз және бізге орнымызды сақтауға көмектесетін шешімдер қажет болды», – дейді Мехди Ниязов.
«Такси Стар» компаниясы нарыққа енді кіргенде, мобильді байланыс операторларының өнімдеріне деген қажеттілік туындамағанын есіне алады: Ақтау қаласының тұрғындары қалалық телефоннан таксиге қоңырау шалуды жөн көрді, ал жүргізушілер мен диспетчер арасындағы байланыс рациялар арқылы жүзеге асырылды. Уақыт өте келе мобильді байланыстың ену деңгейі өсті, адамдар стационарлық емес, мобильді телефоннан жиі қоңырау шала бастады, рациялар өзектілігін жоғалтты және бизнес үшін мобильді шешімдерді енгізбей сапалы қызметтер көрсету туралы сөз болу мүмкін емес еді.
Мехди Ниязовтың айтуынша, компания 2014 жылы автоматтандырылған мобильді шешімдерді пайдалануға көшкен және әртүрлі операторлар ұсыныстарын тексеріп көріп, ақыр соңында «Кселл» компаниясының бизнес-шешімдеріне тоқталды. Мұндай таңдаудың пайдасының негізгі дәлелдерінің бірі ұсынылған шешімдердің бағасы мен сапасының оңтайлы үйлесімі болды, – деп атап көрсетті тасымалдаушы компанияның басшысы. Сонымен қатар, оның айтуынша, «Кселл» менеджерлері кез-келген уақытта кеңес беруге, клиенттің қызмет ерекшелігін ескеретін өнімдерді ұсынуға дайын болғанын да атап өтті. Бүгінгі күні «Такси Стар» корпоративтік сектордағы ойыншылар үшін «Кселл» ұсынған бірнеше қызметтерді пайдаланады, олар мобильді байланыстың шығындарын оңтайландыруға, sms-хабарламалар жіберуге, қысқа нөмірге қоңырау шалуға (3355) мүмкіндік береді.
«Кселл» компаниясының қызметтері көп арналы байланыспен қамтамасыз етілген, бұл көптеген қоңырауларды бір мезгілде қабылдауға және компанияның барлық клиенттеріне белгілі бір нөмірден 25 қоңырау шалуға мүмкіндік береді. Бұрынғы қоңыраулар әртүрлі нөмірлерден келетін және адамдар экрандағы белгісіз нөмірді көріп, тұтқаны көтермеген жағдайлар жиі орын алған болатын. Бір кездері такси қызметінің клиенттері мобильді телефоннан қала нөмірлеріне қоңырау шалуына байланысты қиындықтар туындаған еді. Бірақ «Кселл» шешімдерінің арқасында тасымалдаушы бұл мәселені сәтті шешті және бүгінгі күні мобильді телефоннан мобильді телефонға қоңыраулардың үлесі өте тез өсіп келеді, ал 3355 қысқа нөмірін есте сақтау оңай және өте ыңғайлы. «Такси Стар» қызметіне ай сайын 100 мыңнан астам қоңырау түседі, олардың әрқайсысына әдетте екі SMS-хабарламадан келеді. «Кселл» SMS-хабарламалар қызметінің арқасында «Такси Стар» клиенттері тапсырыс бойынша қандай көлік тағайындалғанын және таксидің келгені туралы уақытылы біліп отырады.
«Біз «Кселл» ұсынатын клиенттер үшін тегін қоңырау шалу мүмкіндігі бар автошақыру қызметін де қолданамыз. Қызметтің функционалдылығы мен сапасы біздің шығынды толықтай ақтайды», – деп «Такси Стар» директоры сенімді түрде айтады. Жаңа бағдарламалық жасақтаманы енгізу қазақстандық тасымалдаушының бәсекеге қабілеттілігін айтарлықтай арттырды, бұл Ақтау нарығында халықаралық компаниялар, атап айтқанда «Яндекс.Такси» және Indriver пайда болған кезде аса маңызды болып шықты дейді Мехди Ниязов. «Жаңа шешімдер бізге агрегаторлармен теңдестіп қана қоймай, технологиялық тұрғысынан олардан артық жерлеріміз бар», – деп санайды Ниязов. Мысалы, «Такси Стар» өзінің артықшылықтарының бірі колл-орталықтың болуы деп санайды, бұл орталықта 50 адам ауысыммен жұмыс істейді. Статистика көрсеткендей, қосымша арқылы тапсырыстар үлесінің өсуіне қарамастан, көптеген клиенттер үшін колл-орталыққа қоңырау шалу арқылы тапсырысты рәсімдеу бұрынғыдай қолайлы. Бүгінгі таңда мысалы, «Такси Стар» клиенттерінің тек 20% ғана қосымшамен тапсырысты рәсімдейді, 30% қалалық телефон арқылы, ал 50% мобильді телефон арқылы такси шақырады.
«Жолаушылар тасымалы нарығында бәсекелестіктің өсуіне қарамастан, біз клиенттерімізді жоғалтпадық және қызмет көрсету көлемі төмендемеді. Мұнда «Кселл» автоматтандырылған бизнес шешімдерін өз уақытында енгізу маңызды рөл атқарды, онсыз бүгін компаниямыздың жұмысын елестету мүмкін емес. Мобильді оператордың бинес желісінде біз үшін жаңа қолайлы өнімдер пайда болуы мүмкін. Біз өзіміздің қызметімізді тиімдірек ету үшін ынтымақтастықты жалғастыруға дайынбыз», – деп атап өтті «Такси Стар» басшысы.

Loading

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Өзге де жаңалықтар