Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-latest-posts domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/arka-azhary.kz/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Сайт арқылы қалай ақша табуға болады?! - АРҚА АЖАРЫ

Сайт арқылы қалай ақша табуға болады?!

Қазір мекемелер ғана емес, жеке адамдардың арасында да өз сайттарын ашып, жүргізетіндер қатары аз емес. Сайт ашу бүгінде түкке тұрмайды, оны кез-келген адам ашып жүргізе алады. Дегенмен де, сайтты мағыналы, тартымды мақалалармен толтырып отыру, оқырмандар санын көбейту оңай шаруа емес. Күн сайын кем дегенде 500-1000 адам кіретін сайтыңыз болса, ол сізге жақсы табыс түсіретін болады.Сайт арқылы қандай жолмен ақша табуға болады? Соған жан-жақты тоқтала кетейік. Әрине, бір мақалада сайт арқылы табыс табудың барлық тәсілдері туралы айтып жеткізу мүмкін емес, сондықтан ең негізгі кең таралған түрлеріне ғана тоқталмақпыз.

1. Баннерлік жарнама

Бұл жарнамалық сипаттағы графикалық кескін. Баннерлер интернеттегі жарнаманың ең көне түрлерінің бірі. Баннерлерді көшеде де, интернеттегі әрбір екінші сайтта да кездестіруге болады.

Олар қанша төлейді? Баннерлік жарнаманың бағасы сіздің сайтыңыздың тақырыбына тығыз байланысты. Баннердің мөлшері бағаға тікелей әсер етеді. Ол неғұрлым үлкен болса, соғұрлым қымбат болады. Мысалы, егер сізде аспаздық веб-сайт болса, онда 1000 әсердің бағасы 20-30 рубль болады.
Бірақ, сізде жоғары мамандандырылған сайт бар, тіпті одан да жақсы коммерциялық, мысалы, «форекс» немесе медицина немесе автомобиль тақырыбы делік. Бұнда 1000 әсердің бағасы 100-200 рубльден және одан да жоғары болуы мүмкін.

Енді есептеп көрейік:

Әр пайдаланушы орташа есеппен сайттағы 2 бетті қарайды. Яғни, 1 пайдаланушы 2 шолу жасайды.
Сізге сайтқа күніне 3000 адам кіреді делік. Күніне 3000 х 2 = 6000 қаралым. 6000 х 30 күн = 180000 қаралым.
180 000 қаралым х 50 рубль = 9000 рубль. Айына 9 мың рубль түсіп тұрады.

Теңгеге шаққанда 47-48 мыңның шамасында болады.
Сондай-ақ, сайтқа баннерлерді 2-3 дана қоюға болатындығын ұмытпаңыз.

Баннерлермен монетизацияның басты қиындығы – сіз тікелей жарнама берушіні өзіңіз іздеп, коммерциялық ұсыныс да-йындап, сіздің платформаңыздың ең жақсы екенін және клиенттің сізге сәйкес келуі керек екенін дәлелдеуіңіз керек. Келісім-шарттар, салықтар және т. б. да ескерген жөн.

2. Мәтінмәндік жарнама

Бұл сайттағы арнайы блокта көрсетілетін мәтіндік жарнамалар. Хабарландырулар іздеу жүйесінде бұрын қандай сұраулар жасағаныңызға байланысты таңдалады.

Мысалы, егер сіз бір сағат бұрын «Gibson гитарасын қайдан сатып алуға болады» деп іздесеңіз, қазір барлық сайттарда Gibson гитараларының жарнамасы бар екенін байқайсыз.

Мәтінмәндік жарнаманы Яндекс веб-сайтында көруге болады (ол Яндекс деп аталады) және Google сайтында (ол Google Adwords деп аталады), сондай-ақ қарапайым сайттарда да бар.

Сайтта жарнама көрсетілетін арнайы орындарды алыңыз. Мысалы, сізде жарнама үшін 3 орын болады: мақаланың алдында және мақаладан кейін (егер сізде мақала сайты немесе блог болса) және мақаланың ішінде 1 блок қарастырылады.

Енді есептеп көрейік:
Сіз өзіңіздің сайтыңызға кірушілер жарнаманы басқан кезде ғана ақша аласыз. Сіздің табысыңыз жарнаманы қанша адам басқанына байланысты (жарнамадағы сілтеме бойынша).
Басу бағасы сіздің сайтыңыздың тақырыбына және сіздің оқырмандарыңыздың бұрын іздеуге қандай сұраулар енгізгеніне байланысты. Бір рет басудың орташа бағасы: 3-тен 50 рубльге дейін болады.

Басу құны 100-500 рубльге және одан жоғары болатын тақырыптар да бар.
Орташа есеппен қанша адам хабарландыруларды басады?
Орташа алғанда, сізге сайтқа кірген 100 келушінің 3-і жарнаманы басады. Мұнда бәрі сіз жарнаманы орналастырған жерге, CPM-ге байланысты. Егер сіз оны сайттың соңына, «жертөлеге» жақын қойсаңыз, онда, әрине, ол аз байқалады және оны аз басады.

Бірақ, сіз басқа шектен шыға алмайсыз, барлық жерде, мақалаға дейін, ішінде, соңында және т.б. жарнама жасаудың қажеті жоқ. Есіңізде болсын, адамдар сізге сайтта жарнама үшін емес, ақпарат алу үшін келеді. Жарнамалық сайттар арқылы іздеу жүйелері сүзіледі. Іздеу жүйелерінен позициялар мен трафикті жоғалту қаупі бар, сондықтан сайтты жарнамамен толтырмаңыз. Бір параққа 3-5 блок жеткілікті болады.

Сізде күніне 3000 келушісі бар аспаздық тақырыбындағы сайт бар делік. Егер 100 адамның 3-і жарнаманы басса, 3000 адамнан 90-ы шығады.
90 басу х 5 руб. = 450 рубль тәулігіне. Бұл өте жақсы көрсеткіш. Осылай болғанда айына 13500 рубль шығады. Бұл теңгеге шаққанда 72-73 мың теңге шамасында. Оншалықты жаман көрсеткіш емес.

3. Серіктестік бағдарлама.

Немесе жай ғана «Серіктестік» – бұл сатушы сізбен пайданы бөлісетін және сіз оған клиенттерді жеткізетін ынтымақтастықтың түрі.
Серіктестік бағдарламалардың көптеген түрлері бар. Сіз Авиа компанияның қызметтерін жарнамалай аласыз және билеттерді сатудан ақша таба аласыз.

Сіз косметикалық компаниялардың қызметтерін жарнамалай аласыз, сонымен қатар олардың сатылымының пайызын аласыз. Сіз кез-келген интернет-дүкеннің кітаптарын жарнамалай аласыз, оның иесі сізге комиссия төлейді.

Әрбір ірі дүкенде, қызметте, компанияда немесе курста серіктестік бағдарламалар бар. Сонымен, сізде қандай сайт болса да, сіз оған қолайлы серіктестік бағдарламаны таба аласыз.
Сіз одан қанша ақша таба аласыз?
Интернетте өздерінің серіктестік бағдарламаларын ұсынатын жүздеген сайттар бар. Мысалы: сізде күн сайын 1000 адам кіретін аспаздық сайт бар делік. Интернетте сіздің тақырыбыңыз бойынша ақылы курстарды табыңыз. Содан кейін серіктестік бағдарламаға тіркелесіз де, рефералдық сілтеме немесе баннер аласыз. Содан кейін өз сайтыңызға әлгі сілтеме мен баннерді қойыңыз. Оны басып, сервистің өнімін сатып алған әр адамнан белгілі процент сізге түсіп отырады.
Енді есептеп көрейік:
Сонымен, ең тартымды курс 3000 рубльді құрайды делік. Комиссияның стандартты пайызы – 30%. 3000 х 25% = 900 рубль.
Міне, осылайша егер сіздің сілтемеңіз арқылы біреу тауарды сатып алса, 900 рубль табасыз. Бұл арада ақпаратты тауардың өтімділігі үлкен рөл атқарады. Ай сайын ондаған ақпараттық тауар сатылады. Бұл тәсіл арқылы табыс табуға шек қойылмайды.

4. Ақшаға мақалалар мен шолулар орналастыру
Бұл әдіс барлық дерлік сайттарға жарамды және ол кең қолданылатын тәсіл болып табылады. Сіз өз сайтыңызға басқа адамдардың жарнамалық материалдарын ақылы түрде орналастыра аласыз.

Бұл келесідей болады: сайты бар адам сізге жүгінеді және оның жарнамалық мақаласын веб-сайтыңызға орналастыруды ұсынады. Не үшін?
Осындай жарнамалық мақалалардың арқасында адамдар өз сайттарын, компанияларын, қызметтерін жарнамалай алады;

Әдетте, мұндай мақалаларда жарнамаланған сайттың рейтингіне жақсы әсер ететін сілтемелер бар. Мақаланы орналастыру үшін қандай бағаны сұрау керектігін қалай анықтауға болады? Бұл арада бәрі екіжақты келісім арқылы шешіледі. Сайтыңыздың оқырмандары көп, тартымды болса, бағаны көтеріңкіреп қоюыңызға болады. Осындай ақылы мақалалар жариялау арқылы тәулігіне 1000 адам кіретін сайттар айына 30000 рубль, теңгеге шаққанда 160000-дай тауып отырады екен.

Түйін: Сонымен, егер сіз сайтыңызда жоғарыда аталған ақша табу тәсілдерінің бәрін дерлік қолданатын болсаңыз, онда ай сайын орта есеппен 70-80 мың рубль, ал теңгеге шаққанда 420 мыңдай тауып отырасыз. Сайт арқылы табыс табу осы төрт тәсілмен ғана шектелмейді, оның түрлері өте көп. Сондықтан тақырыбы тартымды, оқырманы көп сайттардың табысы да жоғарылай бермек.

Қалкөз ЖҮСІП.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Өзге де жаңалықтар