«Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың хас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі» делінген. Осыған байланысты баланы өмірге бейімдеуде мектеп, мұғалім және ата — ананың орны бөлек. Мектеп, ата — ана, ұстаз болып бірігіп, сапалы білімді, саналы тәрбиелі, салауатты ұрпақ тәрбиелеу – негізгі мақсат. Сондықтан мақаламызда сынып жетекшінің атқаратын міндеті, ата – ананың атқаратын міндеті және олардың бірлесіп жасалатын жұмысы мен күтілетін нәтижесіне тоқталып отырмыз.
Сынып жетекшінің міндеті:
1. Ата – аналармен тығыз байланыста болу;
2. Оқушыларды, ата – аналарды сыныптық және қоғамдық ұжымдардың іс — шараларына тарту;
3. Әр оқушының жеке басының қасиетін, психологиялық ерекшелігін, жан — жақты бақылап, зерттеу, олардың кәсіптік бағдарлығын, әрі өмірлік көзқарасын қалыптастыру, қабілетін және танымдық қасиетін дамыту;
4. Тақырыптық ата — аналар жиналысын өткізу;
5. Ата — аналар комитетімен кездесу;
6. Оқушылардың құқықтарын және әлеуметтік жағдайын қорғауға көмек көрсету;
7. Өз сыныбында сабаққа қатысып отыру және пән мұғалімдерімен жұмыс.
8. Сыныпта болған төтенше жағдайларды дереу мектеп әкімшілігіне хабарлау.
Ата — ананың міндеті:
1. Балаңыздың сынып жетекшісімен тығыз байланыста болуы;
2. Сабақтан келген баланың күнделікті күнделігін тексеріп, көмек көрсету;
3. Мектепішілік ата — аналар жиналысына қатысу;
4. Сыныптың ата — аналар комитетінің төрайымымен байланыста болу;
5. Балаңыздың мектептегі жағдайын жасау барысында өз еркіңізбен оқу — тәрбие іс — шараларына қаржылық көмек көрсету;
6. Мектептегі ашық есік күні балаңыздың сабағына қатысу.
Ата — аналармен жүргізілетін жұмыс
Ата — аналармен жүргізілетін жұмыс неғұрлым тиімді болуы үшін олармен байланыстың әрқилы түрлерін қолдану қажет. Кейбір сынып жетекшілері тоқсанның аяғында үлгерім қорытындылары туралы ата — аналар жиналыстарын өткізуімен және оқуға үлгермеуші немесе тәртіпсіз балалардың ата — аналарын барлық уақытта бірдей келісіп әрекет жасамауы мүмкін.
Бұдан басқа сыныпта, мектепте болатын кез — келген жұмыстарға мектепішілік іс — шараларға, сынып жетекшілердің ең бірінші қолдап, демеу көрсететін — сынып оқушыларының ата — аналары. Осыған байланысты сынып жетекші ең бірінші сынып ата — аналар төрайымымен және сынып ата — аналарымен тығыз байланыста болуы керек. Кез келген мәселенің жауабы ата — аналармен шешімін табуға тиісті.
Осы жоспарды барлық сынып жетекшілері бұл мәселені бірлесіп дұрыс жолға қоя білсе, көптеген жұмыстарымыздан жеңілдіктер байқалар еді. Осыған байланысты көптеген ата — аналар сынып жетекшінің ай сайын өткізетін ата — аналар жиналысына келмей де жатады, оқушыңыздың ата — анасымен қалай байланыс жасау керектігі жайлы шешілетін көптеген жолдары бар.
Холганат Данекер,
Өндіріс ауылының жалпы орта білім беретін
мектеп директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары.
Ақмола облысы. Астрахан ауданы.