Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-latest-posts domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /var/www/vhosts/arka-azhary.kz/httpdocs/wp-includes/functions.php on line 6114
Цифрландыру бағытында нәтижелі жұмыстар атқарылып келеді - АРҚА АЖАРЫ

Цифрландыру бағытында нәтижелі жұмыстар атқарылып келеді

Өңірлік коммуникациялар қызметінде «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» коммерциялық емес акционерлік қоғамы Ақмола облысы бойынша филиалының директоры Жасқайрат Еслямбековтың қатысуымен баспасөз мәслихаты болып өтті.

 Жасқайрат Жақсыбайұлының айтуынша мемлекеттік корпорация халыққа мемлекеттік қызметтер көрсетудің бірыңғай провайдері болып табылады. 2023 жылдың 1 тоқсанында «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы коммерциялық емес акционерлік қоғамы Ақмола облысы бойынша филиалымен 175 050 (2021 ж.-199 604) мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Мүмкіндігі шектеулі жандар үшін халыққа қызмет көрсету орталығы үйде қызмет көрсетеді. Ол үшін байланыс орталығының 1414 нөміріне өтінім беру қажет, ал, орталықтың жауапты қызметкерлері өтінім түскен сәттен бастап 48 жұмыс сағаты ішінде өтінім түскен үйлерге барады. Ағымдағы жылдың 1 тоқсанында осы санаттағы азаматтарға 700-ге жуық мемлекеттік қызмет көрсетілді.

–  Бүгінгі таңда Мемлекет басшысының «Халық үніне құлақ асатын мемлекет» тұжырымдамасы шеңберінде халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде жұмыс орындары ұйымдастырылған, онда көрсетілетін қызметті алушылар мемлекеттік органдарға жүгініп, «Е-Өтініш» жүйесі арқылы жауап ала алады. Бұл сервис азаматтардың өтініштерін нақты мемлекеттік органға кедергісіз және кедергісіз жолдауға мүмкіндік береді, – дейді Жасқайрат Жақсыбайұлы.

Сонымен қатар, көрсетілетін қызметті алушылардың электрондық үкімет порталы арқылы және жеделхаттардың, Фейсбуктің, ВКонтактенің танымал мессенджерлері, eGov.kz  мобайл мобильді қосымшасы арқылы мемлекеттік қызметтерді алуы танымал бола түсуде.  Мемлекеттік қызметтерді сапалы және жылдам көрсету мақсатында бүгінгі таңда мемлекеттік қызметтердің 95 пайызы электрондық үкімет порталында қолжетімді. Мемлекеттік қызметтерді кез-келген жерде ұялы телефон арқылы алуға мүмкіндік бар.

Мемлекет басшысының Жолдауына сәйкес, 2025 жылға қарай мемлекеттік қызметтердің 100 пайызы eGov Mobile мобильді қосымшасында қолжетімді болады. Бүгінгі таңда eGov Mobile қосымшасында 678 мемлекеттік қызмет қолжетімді.

Осы жылдың соңына дейін барлық мемлекеттік қызметтердің 80  пайызына дейінгісін «смартфондау» жоспарлануда. Ағымдағы жылы eGov Mobile арқылы елімізде 11 миллионнан астам мемлекеттік қызмет көрсетілді.

Мемлекет басшысының тапсырмасына сәйкес 23 қаңтардан бастап Көкшетау қаласының Арнайы халыққа қызмет көрсету орталығының қызметкерлері 2022 жылдың 1 қыркүйегіне дейін елге әкелінген шетелдік автокөліктерді заңдастыру бойынша қызмет көрсете бастады. Акция басталғаннан бері 1800-ге жуық автомобиль жария етілді.

– «Қазақстан Республикасы азаматтарының төлем қабілеттілігін қалпына келтіру және банкроттық туралы» 2022 жылғы 30 желтоқсандағы №178 ҚР Заңының енгізілуіне байланысты 3 наурыздан бастап мемлекеттік корпорация арқылы «соттан тыс банкроттық рәсімін қолдану» мемлекеттік қызметі көрсетіледі. Бүгінгі таңда жоғарыда көрсетілген қызмет бойынша 500-ге жуық өтінім қабылданды, – дейді спикер.

Қазіргі уақытта «Цифрлық құжаттар»-ды пайдалану тиімділігін қамтамасыз ету үшін арнайы шаралар қабылданды.  EGov mobile мобильді қосымшасының «Цифрлық құжаттар» сервисінде 20 құжат бар. Іске қосылған сәттен бастап тек «Цифрлық құжаттар» сервисі 12 миллион рет пайдаланылды.

«Каспий банкі» мен «Халық банкі» сияқты екінші деңгейдегі банктердің мобильді қосымшаларын әзірлеу және көлік құралдарының белгілі бір санатын қайта тіркеуді және жүргізуші куәліктерін айырбастауды жүзеге асыру сияқты  мобильді қосымшаларды  үлкен жетістікке балауға болады. Енді көлікті қайта ресімдеу үшін Арнайы ХҚКО-ға барудың қажеті жоқ. Смартфонды пайдалана отырып-ақ, Банктің мобильді қосымшасына кіру және қайта тіркеу жеткілікті. ХҚКО-ға дайын нөмірлерді немесе жүргізуші куәлігін алу үшін ғана барасыз. Ағымдағы жылдың 1 тоқсанында көлікті қайта тіркеу бойынша 11 480 және жүргізуші куәлігі бойынша 8 200 қызмет көрсетілді.

Азаматтарға арналған үкіметтің тағы бір жаңашылдығы QR-код арқылы мемлекеттік бажды төлеу мүмкіндігі туралы айтып өтсек. Енді көрсетілетін қызметті алушылар смартфонының көмегімен бірнеше секунд ішінде төлем жасай алады. Сіз QR кодымен жылжымайтын мүлікті тіркеу, төлқұжат пен жеке куәлік алу және тағы басқа қызметтері үшін төлей аласыз. Банк қосымшаларының танымалдылығын ескере отырып, «Халықтық» және «Каспий банктерінде» мемлекеттік қызметтер бөлімі енгізілді, онда соттылығының болуы немесе болмауы туралы анықтама, зейнетақы аударымдары туралы анықтама сияқты ең танымал мемлекеттік қызметтерді алуға болады, шетелдік автокөліктерді заңдастыруға өтінім беру бойынша сервис те қолжетімді.

Сонымен қатар,  «Бейне ХҚКО» сервисі әзірленіп, іске қосылса керек, яғни, қосымшаға кіріп телефоннан бейнеқоңырау арқылы белгілі бір мемлекеттік қызметтерді алуға болады. Қазіргі уақытта қызметтердің 60 түрі бар, шамамен 2856 қызмет көрсетілген.

– Облыстық маңызы бар халыққа қызмет көрсету бөлімдерінде дайын құжаттарды үйге жеткізу сервисін пайдалана отырып, үйге жеткізуге тапсырыс беруге болады. 1 тоқсанда 317 рет осы сервисті пайдаланды. Сонымен қатар, 2022 жылы eGov Mobile мобильді қосымшасы арқылы QR-кодты оқу арқылы құжаттарға қол қою мүмкіндігі іске асырылды. Бұл тетік Отбасы Банкінің жалдамалы тұрғын үйін субсидиялауға өтінімдерге қол қоюда, сондай-ақ, Жоғарғы соттың жеке кабинетінде пайдаланылады. Сондай-ақ, бала туу және бір жасқа дейінгі бала күтімі бойынша әлеуметтік төлемдерді тағайындау бойынша белсенді қызмет алу тетігі әзірленді, – дейді филиал директоры.

Жалпы, проактивті қызмет ыңғайлы, өйткені барлық хабарламалар телефон нөмірге SMS арқылы да, мобильді қосымшадағы PUSH арқылы да келеді. Бала туу жөніндегі проактивті қызмет іске қосылған сәттен бастап оны 2000 астам адам табысты пайдаланған екен.

– Мемлекеттік корпорация мұнымен тоқтап қалмайды және азаматтарға ыңғайлы болу үшін жаңа сервистер әзірлеуді жалғастыруда деп түйіндеді баяндамасын Жасқайрат Жақсыбайұлы.

Брифинг соңында журналистер сұрақ қойып, тұшымды жауаптар алды.

Ұлмекен ТЫНЫШТЫҚҚЫЗЫ,
«Арқа ажарының» өз тілшісі.

Loading

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Өзге де жаңалықтар