«Кселл» компаниясы корпоративтік клиенттерге арнап телефонды, компьютерді және ұялы телефонды бірыңғай телефон желісіне біріктіретін классикалық АТС функциясы бар Виртуалды АТС қызметін іске қосты. Бұл жағдайда бірнеше қызметкер бір мезгілде қоңырау шалып және қабылдай алады. Жаңа кеңсеге көшу жағдайында кабельдерді қайта іске қосу және сандарды өзгерту қажет емес. Тек терминалды Интернетке қосу жеткілікті, ал сіз клиенттерден қоңыраулар қабылдай аласыз. Ол АТС-ны онатуды қажет етпейтіндіктен, қызмет ұйымның бюджетін үнемдейді.
«Бизнес өзінің потенциалды клиентін жұмыстан тыс уақыттағы қоңырауымен немесе адамдық факторлар салдарынан жоғалтуы мүмкін. Сонда оларды тартуға жұмсалған күш-жігер мен ресурстар бекер болмақ. Виртуалды АТС қызметі бұл мәселені шешеді және кірген қоңырауларды жеке кабинет арқылы кәсіпкерге толық бақылауды қамтамасыз етеді. Біздің шешім кез-келген бизнеске, әсіресе жылжымайтын мүлік агенттіктеріне, интернет дүкендеріне, бөлшек сауда желілеріне, мейрамханаларға, кафелерге, сұлулық салондарына, қаржы институттарына және т.б. қолайлы болады. Егер стационарлық телефон жауап бермесе, қоңырау ұялы телефонға жіберіледі және қажет болған жағдайда дауыстық поштаға бағытталады. Осылайша сіз барлық кіретін контактілерді клиенттеріңізбен бірге сақтап, бизнесіңіздің тиімділігін арттырасыз», – деп атап өтті «Кселл» АҚ-ның бизнес-нарықты дамыту жөніндегі директоры Вадим Лю.
Виртуалды АТС арқылы қоңыраулар компанияның жұмыс кестесіне сәйкес бөлінеді. Қажет адамдармен бірден хабарласуы үшін бөлімнің нөміріне немесе қызметкердің ішкі нөміріне қайта бағытталатын дауыстық мәзір қосуға болады.
Сонымен қатар, аталмыш қызмет көмегімен қоңыраулардың статистикасын жүргізіп және әңгімелерді таспаға жаза аласыз. Виртуалды АТС сондай-ақ танымал CRM жүйелерімен біріктіріле алады.
Қызметті іске қосу үшін pc@kcell.kz мекен-жайына немесе 5869 нөміріне ұялы телефоннан қоңырау шалыңыз.